Mieletön kaipuu todellisuuteen

Depressiivinen rajatilatyttönen selvittää kulkuansa elämän ja kuoleman rajalla, sekä seikkailee ihmemaassa.

sunnuntaina, marraskuuta 26, 2006

Mä haluan kuolla!

Maailmassa on joitain ihmisiä, joista mä pidän. Juuri nyt tämä yksinäisyys kuitenkin tuntuu tukehduttavan minut. Ehkä mun pitää sanoa se aamulla sairaalassa. Mä en halua että tulee joulu. Mä vihaan sitä. Mun puolesta tää elämä sais loppua nyt. Jospa vaan hyppäisin tosta parvekkeelta? Ei mulla ole mitään ratkaisua tähän elämään. Kaikki vaihtoehdot tuntuu vääriltä. Mä haluan vaan pois. Ja silti mä olen löytänyt jotain todellista. En niin vahvaa, että se kestäisi mun painon, mutta jotain mikä todella on ja merkitsee.

1 Comments:

  • At 11/28/2006 01:37:00 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Etkä hypi mistään mihinkään... sun piti tulla mun kolmekymppisiä juhliin!!!! Muuten oon ihan yssin ja kurjana omana syndepäivänäni =((( *nyyhkyttelee vienosti*

     

Lähetä kommentti

<< Home