Mieletön kaipuu todellisuuteen

Depressiivinen rajatilatyttönen selvittää kulkuansa elämän ja kuoleman rajalla, sekä seikkailee ihmemaassa.

keskiviikkona, marraskuuta 29, 2006

Tekee kipeetä..

Tätä kuuntelin nonstoppina mielisairaalan suljetulla osastolla:


"Tarjoilija älä kaada lisää kahvia
meillä kun ei löydy enää jutunaiheita

Etkö sä nää, on vaikea edes hengittää

Sun on turha puhua ja
mun on turha kuunnella
Ei tästä tule mitään tänään
eikä huomenna
Sun on turha rakentaa ja
mun on turha rikkoa

Tiedän että osaat käyttäytyä fiksusti
Ulkomailla laskunkin sä tilaat ranskaksi

Silti et nää, on vaikea edes hengittää

Sun on turha puhua ja
mun on turha kuunnella
Ei tästä tule mitään tänään
eikä huomenna
Sun on turha rakentaa ja
mun on turha rikkoa

Sun on turha taklata ja
mun on turha kaatua
Ei tästä tule mitään tänään
eikä huomenna
Sun on turha selittää ja
mun on turha ymmärtää

Sun on turha kirjoittaa mulle runoja
- Ne tuottaa mulle vain tuskaa
Sun on turha näyttää enää lapsuuskuvia
- Mä en kato niitä koskaan

Sun on turha puhua ja
mun on turha kuunnella
Ei tästä tule mitään tänään
eikä huomenna
Sun on turha rakentaa ja
mun on turha rikkoa

Sun on turha puhua ja
mun on turha kuunnella
Ei tästä tule mitään tänään
eikä huomenna
Sun on turha selittää ja
mun on turha ymmärtää"

-Reetaleena-

1 Comments:

  • At 11/29/2006 01:20:00 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Muistahan se asia, että olo voi aina parantua, voi tulla päiviä milloin olo ei olekaan niin hurrrjan kurja =) Saa voimaa sellaisista ajatuksista ja USKO, että sinun olosi ei ole pysyvä tila.

    p.s. muista muistutus =P

     

Lähetä kommentti

<< Home