Mieletön kaipuu todellisuuteen

Depressiivinen rajatilatyttönen selvittää kulkuansa elämän ja kuoleman rajalla, sekä seikkailee ihmemaassa.

lauantaina, elokuuta 26, 2006

Hmm..

Miksi mua ahdistaa päivästä toiseen? Ahdistaa jos ei ole ihmissuhdetta ja ahdistaa jos on. Miksen voi vain oppia seisomaan omilla jaloillani nojaamatta muihin? Miksi ajattelen aina ensin pahinta vaihtoehtoa? Miksi mä odotan kokoajan että kaikki kaatuu mun niskan? Miksi mä odotan että mut hylätään? Eikö sen odottaminen jo itsessään ennusta huonoa tulevaisuutta? Ennustuksilla on tapana toteutua. Miten sitä voisi opetella ajattelemaan, että sitä on ihan yhtä hyvä kuin muutkin? Ettei tuska kestä ikuisesti? No tämä nyt on taas tätä masennusta mikä seuraa siitä kun on useamman päivän ollut pää täynnä rauhottavia. Haukotus. Piristäkää mua nyt joku.. Lukeekohan tätä edes kukaan?

2 Comments:

  • At 9/01/2006 01:01:00 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Ennustuksilla ei ole tapana toteutua, ehkä sulla on vain itselläsi tapana toteuttaa omia ajatusmallejasi.
    t. tiedät kyllä kuka

     
  • At 9/11/2006 02:52:00 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Tuttuja ajatuksia

     

Lähetä kommentti

<< Home