Mieletön kaipuu todellisuuteen

Depressiivinen rajatilatyttönen selvittää kulkuansa elämän ja kuoleman rajalla, sekä seikkailee ihmemaassa.

torstaina, marraskuuta 30, 2006

Miksi?

Musta tuntuu että mä olen epäonnistunut ihmisenä.. En saa kiinni todellisuudesta vaan vajoan epäselviin, sameisiin kuvitelmiin jostain jota ehkä saattaisi olla olemassa. Minua ei voi rakastaa. Olen katkera ja väsynyt. Haluaisin hautautua elävältä. Tuntea kuinka keuhkoni täyttyisivät hiekalla. KAIKKI ON IHAN HYVIN!!! MIKSI MÄ OLEN NÄIN HELVETIN TUSKANEN???

1 Comments:

  • At 11/30/2006 03:51:00 ip., Anonymous Anonyymi said…

    kävin tukarilla kurkkimassa kirjoituksesi. tsemppiä toivottelen. sekavalta kuulostaa kovin elämäsi. jos se lääkitys sitten vaikka alkaisi toimia jossain vaiheessa. ikävää, että elämä olisi muuten kunnossa, mutta sitten pää meinaa hajota. toivottavasti kaikki vielä järjestyy. -Quiz

     

Lähetä kommentti

<< Home