Mieletön kaipuu todellisuuteen

Depressiivinen rajatilatyttönen selvittää kulkuansa elämän ja kuoleman rajalla, sekä seikkailee ihmemaassa.

sunnuntaina, joulukuuta 03, 2006

Puoliksi unessa jo..

Päivä päivältätämä käy vaikeammaksi.En osaa selittää teille niitä asioita, jotka minua piinaavat. HAluaisin tehdä hulluja asioita, vahingoittaa itseäni, kiivetä korkealle ja hypätä. En usko, että sairaalahoidosta olisi mulle apua. Terapia saattaa auttaa, tai jos vihdoin löytäisi oikeat lääkkeet. Mutta kaikista eniten mä tarvitsisin rakkautta. Pyyteetöntä huolenpitoa. Lempeyttä, hellyyttä, lämpöä ja läheisyyttä. Miksi tämä maailma on niin kylmä ja julma? Jumalani pelasta mut! Päästä mut pois!

3 Comments:

  • At 12/03/2006 03:08:00 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Hei,
    Olen pahoillani, että mulla ei ole tarjota sulle apua ja neuvoja. Olen joskus käynyt samoja tunteita läpi. Silti en osaa kertoa, miten selvisin. Taas kuljen suossa, erilaisessa tällä kertaa.
    Toivon sulle kauheasti voimaa selvitä, päivä päivältä, minuutti minuutilta. Lähetän sulle ison lämpimän halauksen ja vakuutan, että olet muiden tavoin tärkeä ja arvokas ihminen.

    Jane Viidakko

     
  • At 12/07/2006 12:59:00 ip., Anonymous Anonyymi said…

    en osaa sanoa mitään vaikka haluaisin. luulen tietäväni miltä sinusta tuntuu. rajatilatyyppiä minäkin. yritä jaksaa ja paljon voimia!

     
  • At 12/20/2006 10:46:00 ip., Anonymous Anonyymi said…

    ((( Mieletön ))) toivottavasti olet kuitenkin jaksanut ja pystynyt pitäytymään todellisuudessa (luotan tuohon otsikkoosi). Tunteet ne vie meitä mukanaan ja on vaikea joskus tietää miten niiden kanssa tulisi toimia. Itsekin vasta opettelen.

     

Lähetä kommentti

<< Home